Lovci Mamutů aneb černá mafie školy ~ Markův blog

Zpravodajský kanál Marka Hovorky

sobota 16. dubna 2016

Lovci Mamutů aneb černá mafie školy

Vážení a milí, vítám Vás u dalšího z mých článků.

V dnešním příspěvku se budu zabývat podvodem. Podvodem, kdy mě jedna strana ošidila a navíc, poškodila na cti. A sice případem s knihou Lovci Mamutů. Jednalo se o problém s referátem o přečtené knize. Také jsem si několik věcí "odskákal" za jiné, né-li zcela bezdůvodně, neřeším to, že samotné obvinění bylo zcela bezdůvodné. Ovšem vše pěkně popořádku.

Chronologicky

Píše se rok 2014 a já předkládám vyučujícímu, trvale zastupujícímu naši učitelku češtiny, referát o knize Lovci Mamutů. Následující den jedna ze spolužaček přináší důkaz, který podle jejího názoru potvrzuje a dokazuje to, že jsem několik vět v referátu opsal z internetu. Přinesla výtisk z internetu, na kterém se znění několika vět úplně shodovalo se zněním vybraných vět v referátu. Podle vyučujícího můj výstup navíc svědčil o tom, že jsem knihu nečetl. Dostal jsem poznámku, že jsem text opsal, následně druhou z toho důvodu, že jsem prosazoval tvrzení, že jsem knihu četl - s tím vyučující nesouhlasila, a až bylo po všem, ještě jsem dostal pětku, a to jako bonusové klepnutí přes prsty, abych si to zapamatoval. Myslím, že by nebylo přehnané, jejich přístup ke mně přirovnal k přístupu k Miladě Horákové.

Trpět na úkor někoho jiného

Vzhledem k tomu, že stejný text z internetu nemůže být důkazem k opsání textu, trpěl jsem vlastně jen díky tomu, že někdo shodou okolností napsal podobný nebo částečně stejný text. To ještě neřeším, jestli se text na internetu neobjevil později, než jsem odprezentoval svoji prezentaci (referát) o knize. Pokud by se mně někdo chtěl mstít, bylo by tohle velice strategické postavení.

Četl, nebo nečetl?

O tom se může každý dohadovat tak dlouho, jak je mu libo. Každopádně já jsem byl sankcionován za co? Za to, že jsem nesouhlasil s názorem učitelky. Jinými slovy, oni se mě snažili dát najevo, že já nemám právo na vyjádření, a už vůbec ne na vyjádření, které nepodporuje tvrzení vyučujícího, nebo dokonce propaguje pravdu.

Půjdu k právníkovi?

To se dá jen předpovídat. Pokud se v budoucnu budu potýkat s problémy, které se budou vázat, či vztahovat k tomuto případu, určitě se poradím s právníkem. Lhůta promlčení případu je 12 let, takže mám možnost začít se soudit až v roce 2026. Na závěr ještě upozorním, že udělení poznámky bylo nezákonné.

Pokud jste tento článek dočetli až do konce, děkuji za pozornost.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Jízdní řád

Kdy vydávám příspěvky? Už nikdy, jen příležitostně. Žádné pravidelné schéma už není...

ROZHLAS

Elektronická pošta

intercity560@gmail.com